Besökare!

Helojsisan.
Idag kollade jag hur många besökare vi fått.
Det började med 12, sen har det bara gått ner och idag låg vi på 2!
Det är ju knappast dom första inläggen som va dom bästa,eller??

Och så är vi mycket sämre på att uppdatera den, eftersom det mest blir jag och William för att Claudio och Jennifer är borta i hällsingland och det ända minnena jag har därifrån va när jag å Jennifer satt på en brygga och det va jätte många småfiskar i vattnet, och lite hur huset såg ut där vi va och att mitt hår började brinna. inget att skryta om precis o.O jag känner att det här blir ett långt inlägg men jag bryr mej inte.
Jag ville mest säga att ni får kolla vår blogg så mycket mer än vad ni gör!
Snart ska jag sova,
Godnatt!
Karoline

Kommentarer
Postat av: Linnea

Godnatt på dej Karoline =)

2009-10-27 @ 23:25:20
URL: http://njusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0