Arndoppsdagen !

Så, i helgen så hade vi ju en arndopps dag !
min (korta)version (karoline) är såhär:
Jag och Jennifer åkte för att köpa guldkort, med lite problem med bussen så vi fick gå rätt långt, sedan glömde jag 100kr hemma så jag fick låna av Jennifer så det måste jag ge henne :)
Sedan på väg hem så åkte vi t-bana å så kom den fram en liten..12 åring? iallafall han sa "jag tror att jag kommer till himlen idag..." och då tog han en liten paus för att jennifer suckade å la handen i pannan XD sedan fortsatte han "jag vet inte om jag ser i syne... men jag ser iallafall 2 änglar..." asså först trodde jag att han va lite  KOKO men sen när han sa att han såg 2 änglar fattade jag å sen gick han bara iväg xD

iallafall, när vi kom hem åkte vi till Nacka där vi såg lite filmer : "drag me to hell" läskig :P sedan såg vi "9" haha hel skum sen ... hmm, vi såg nån mer tror jag :p men men. Vi hoppade studsmatta och hade skojj !

Allt det skumma var, pojken i tunnelbanan, på väg till nacka såg Claudio en jätte stor hund, sedan på bron till gulmars sprang 3 Nakna män ( :s ) och så var den en flygande svan vid vattnet som lät wö wö wö wö  och så tappade jag mobilen i vattnet å den är död R.I.P så nu har jag min dåliga som är tejpad :)

Må gott lingon topp ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0