jul o kul! (jul e kul)

PGA klagomål tänker jag härmed inte vara dålig så nu ska det skrivasssssssssssssssssss. imorron är det då alltså julafton nä ja skoja men imorgon blir det jullov för min del faktiskt! hela det här läsåret har gått jättesnabbt och 4 månader har typ känts som 1 månad½½!
men kul har det varit och jag är nöjd med mina insatser i skolarbetet :))))))))))))))))))))

imorgon äre julpyssel som gäller och ja hoppas att ja får ihop nån liten pepparkakigubbi elller nåt annat. julafton e typ på fredag hyur ska jag veta men då är faktiskt de spanska mjölkungarna också i norrland, men inte lika högt upp hehehehehe. vi ska fira jul däär och det är ju mysit.
nu borde ni va nöjda så ja lämnar er med en bild som man brukar göra. ajös.


kräftor på "julbordet" hemma hos oss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0