filmer

Jag har egentligen inget att skriva men jag tycker bara att bloggen är så ensam!
Igår såg jag(Karoline) och William på AVATAR fast när dom pratade sitt språk var texten på Grekiska tror jag så jag vill se den igen fast på bio :)

Jag har också sett a walk to remember som var jätte bra!
The strangers, en skräck film som va hel konstig men bra antar jag.
Kill bill 1 och 2, fast dom har jag sett förut och dom är alltid bra ;)

Snart är lovet slut!!! Jag börjar på måndag, den 11 januari, och jag måste gå å lägga mej mycket tidigare, så jag orkar gå upp på mårgonen så jag orkar gå till skolan när den börjar :)

Nu får ni ha det så bra!

här får ni en skumm låt om Mariella som limar hennes läppar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0