du har för lite pengar, för att kunna koppla upp ditt samtvafan skriver ja här jaha

nu är det så att 3 av 4 mjolkungarna kommer att försvinna bort en stund den närmsta tiden. jag och jennifer drar iväg till varma españa och solar på stranden och äter un monton de mjölkglass :]
medans wildjaa åker upp till norr och hugger träd för kosing. förmodligen för att köpa ännu mer mjölk, hoppas vi!!!
där har han också gett oss förväntningar på att han kommer få köra, vi väntar ivrigt på filmklipp från det :) det komemr upp på bloggen var lugna!
nu äre sent men jag ska stanna uppe, jag kan avsluta inlägget med en fin bild och ni andra mjölkungar får inte glömma att skriva. karoline e bra för hon skriver men de andra är lata. nu är jag lite trött så ni kanske ser

hiperdino; höhöhöhöhuh

ja juste det får man inte glömma att william blev haxxad av erockinators trupper och ALLA arndoppsbilder raderas D:
som tur är finns nog en del kvar, här kan jag bjussa på en jag skapa

fina symboliskationer i sin bredhet må man säga.





hi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0