Prutt fjärt

Nu har inte vi mjölkungar träffats på ett tag, och ingen har väl så mkt att skriva om, jag skriver ju på min blogg, och jennifer på sin, William spelar data sspel och Claudio... ja jag vet faktiskt inte vad Claudio gör !

Det är lite tragiskt eftersom om 9 dagar är det skolavslutning, och då ska Claudio börja i gymnasium, så då kommer ingen att gå i samma skola ! :o

Men men, vi träffas ju ändå lite då å då för att samla våra tankar och dricka mjölk medans vi myser av den sociala tillvaron :)
  Nej men seriöst så har vi inte träffats på ett tag, så vi får väl göra det och se lite skräckfilmer som jag sedan ångrar att jag såg :)

Man ska inte göra en gris av en knorr !
inte heler en tårta av en tsk socker
eller en höva av en fjäder
om ni förstår vad jag menar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0