longony

ja här var det verkligen tomt i stugan! därför ska jag vara långfattad.
jag började med ett inlägg här för ett tag sen men lat som jag var färdigställde jag det aldrig, det har dock inte hänt så jättemycket den senaste arndoppstiden och karoline verkar ha försvunnit från internet (:O?).
En sak som hände för ett tag sen iaf är att vi har skapat en publik mapp för alla våra arndopssbilder! denna är faktiskt rätt aktiv och det finns mycket smått och gott därinne, den tycker jag ni ska titta till, klicka HÄR för att komma dit!

det har precis varit sportlov men mjölkungarna har inte träffats en enda gång! usch och fy...

imorgon börjar skolan men det är iaf inte så långt kvar till påsklovet :)

nu var det nog inget mer annars får jag väl höra av mig igen, tills dess, glad sport eller vad man säger, glöm inte att dricka mjölk till maten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0