PIKACHU-PIL!

Nu har jag fixat så att vi har en pikachu muspil ist för en vanlig tråkig :D
Bien o no bien? :)
pikachu

det fanns äver med svampbob men eftersom det kanske bara är jag som gillar honom så tog jag pikachu its :)
svampbob

Den här ska jag kanske skriva ut ! :
Bygg en egen svamp bob fyrkant!
Now how Awesome isn't THAT?! :D

MVH Karoline :) puss å kram på er //Karoline :D

UPDATE!: Jag ser pikachu pilen, men inte jennifer, gör du det??? :o :o :o

DUBBLE UPDATE!: Man ser bara muspilen på startsidan, inte när man kommenterar, men söt är den ! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah, ASM med musen, hahahahha. misstolk... XD

2010-04-26 @ 17:43:10
Postat av: Van Gogh

jag gör inte det!

2010-04-27 @ 16:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0