sometimes i fail

igår kväll kände jag av värkningar i benen, detta bådade självfallet inte gott. när jag senare kom hem började jag frysa, jag satte mig i sängen med datorn framför ett avsnitt ullared samtidigt som jag försökte värma upp min frusna kropp. detta slutade med en nästan sömnlös natt, ett värkande huvud och en stel kropp.

när jag senare vaknade klockan 7 nästa morgon var jag inte i tillstånd för att bege mig till skolan, vilket alltså skulle resultera i en missad vaccinspruta...

dagen har iaf spenderats framför TVn och mängder av olika slags barnprogram, vissa bättre vissa sämre. nu känner jag mig iaf lite bättre och ska göra saker som har legat lite på is.


ni får ha det så gött och jag hoppas å era goda vägnar att sprutan inte gjorde allt för ont!



jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0