the end of the world,2012.

Jag(Karoline) å William har sett 2012. Den är verkligen sevärd! as bra!

Jag har också tagit Schwiner fluu spruta,hos en galen skolsyster.
Det fanns två st och jag ville ha den snälla, skulle bara fråga om jag KUNDE ta den,har nämligen tagit gardasil(stavning) och visste inte om jag kunde ta den, och jag våga knappast säga,"ursäkta jag vill inte att du ska ta spruta på mej" xD
Jaja nu har jag jävligt ont i armen :( imorgon kommer jag ha as ont å på söndag kommer jag vara sjuk,och frisk till måndag. Skolan planerar sååååå bra -.-

Jaja ha det så bra roliga figurer :) ta inte sprutan onödigt.
inte gardasil heller, först sticker dom in nålen,känns inte alls, Sen känns det som att dom sprutar in glasbitar i armen! Lycko Killar -.-

Schwiener
Jag äter hellre Skinka än att få Skinksjukan...//Karoline.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0