hi school!

idag börjar iaf 3 av oss mjölkungar skolan efter ett långt och skönt sommarlov, nu är det första gången alla har gått olika vägar. tänk när vi alla var på samma härliga skola i den härliga blåbärsgården där man fick kämpa för sin mjölk! första dagen var inte så farlig ändå och vi bowlade och jag vann!
imorgon börjar vi dock efter schema och jag venne om jag kommer palla det alltså så jag borde nog gå och lägga mig nu med ett glas mjölk! jag hoppas jennifer och karoline hade en bra första skoldag, dock har jag ingen koll vad william gjort idag, skulle vara skoj om han dela med sig lite av sitt liiiiiiiiiiiiiiiv!!!!!!!!!!!!!!!!! här på bloggeeeeeeeeen.
godnatt alla läsareeeeeeeeeeee

we'll see about that...

Kommentarer
Postat av: Wildjaa

:D

2010-08-19 @ 15:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0